سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مروری بر پارتیشن اداری

 

مروری بر پارتیشن اداری 

دهه 70 بود که اولین مراکز تماس در برخی از شرکتهای پیشرفته ، مکانهایی که در آن خدماتی انجام می شود که امروزه به یکی از بهترین ابزارهای تجاری تبدیل شده است ، معرفی شد. با این حال ، مراکز تماس معمولاً تصویر فضای باز مملو از اپراتورهای تحت فشار را به ذهن متبادر می کنند که با افرادی که مشکلی دارند یا مشتاق شنیدن آنها نیستند صحبت می کنند. بنابراین ما در مورد یکی از سخت ترین فضاها برای طراحی صحبت می کنیم زیرا باید بسیار انعطاف پذیر ، بسیار کارآمد و کاملاً راحت باشد. با این حال ، به لطف معماران و طراحان داخلی متخصص ، مراکز تماس می توانند به محل کار راحت تبدیل شوند که کار در آنها دشوار نیست.

کار اپراتورهای مرکز تماس نه تنها وفاداری مشتری را تضمین می کند ، بلکه توانایی آنها قدرت افزایش تعداد را دارد. به همین دلیل ، شرکت ها در تلاشند تا به کارکنانی که در این فضاها جابجا می شوند ، محیطی را فراهم کنند که بهزیستی و رضایت شغلی آنها را به بهترین شکل پشتیبانی کند. علاوه بر دلایل واضح سلامتی ، شرکت ها در واقع به خوبی می دانند که کارمندان سالم و فعال از تولید و بهره بیشتری برخوردار هستند و تمایل بیشتری به ارائه خدمات دوستانه به مشتری دارند.

اما برای داشتن یک مرکز تماس که به رفاه کسانی که در آنجا کار می کنند کمک می کند چه قوانینی باید رعایت شود؟

اهداف چیدمان باید حداکثر وزن را برای انعطاف پذیری و عملکرد فضاها ، ارگونومی مبلمان ، مناطق خدماتی اطراف و به طور کلی کیفیت محیط بدهد.

 

فضاهای مناسب برای پارتیشن اداری

یک مرکز تماس معمولاً دارای تعداد زیادی اپراتور است که به طور دوره ای متفاوت هستند و اغلب در یک شیار زمانی کار می کنند که 24 ساعت و حتی 365 روز سال را پوشش می دهد.

انعطاف پذیری و عملکرد بنابراین ضروری است.

پروژه ها باید بتوانند شامل ایستگاه های کاری فردی بلکه فضاهای مشارکتی با نشیمن راحت باشند تا کارگران را به گفتگو و اشتراک ایده و مشاوره ترغیب کند. ساختارهای سنتی با ایستگاه های کاری خطی تقسیم شده بر روی دیوارهای کوچک ، بله ، اما همچنین در پارتیشن اداری دایره ای با صفحه های کم برای کمک به همکاران در تعامل راحت تر با یکدیگر یا با مدیر آنها. بعلاوه ، نباید فضاها را به نزدیکترین سانتیمتر "بهره برداری" کرد زیرا مکانهای ایستگاهها باید به طور مداوم متنوع باشند و مردم باید آزادی حرکت در هر کجا و زمانی را که لازم دارند داشته باشند. آنها فضاهایی نوآورانه و انعطاف پذیر مانند اینها هستند که به شرکت ها کمک می کنند تعادل بین فضای خصوصی و فضای مشترک را که منجر می شود ، پیدا کنند

موفقیت

مبلمان ارگونومیک و بسیار کاربردی

مبلمان مرکز تماس متشکل از تعدادی میز یا ایستگاه کاری است ، هر تعداد اپراتور وجود دارد) ، قفسه هایی برای پشتیبانی از لوازم جانبی لازم ، پانل های تقسیم برای ایجاد حریم خصوصی بصری و شنیداری ، صندلی های قابل تنظیم و کلیه اجزای تکنولوژیکی مورد استفاده برای تماس با مشتری ها

 

مبلمان ارگونومیک برای مراکز تماس

میزها و ایستگاه های کاری باید دارای ارتفاع قابل تنظیم باشند که به کارمندان اجازه نشستن ، ایستادن و همچنین کشش پاهای خود را هنگام انجام کار بدهند.

در پارتیشن اداری دوجداره باید اطمینان حاصل کنند که آنها تجهیزات جذب صدا و جذب صدا را دارند و بر روی میزها نصب می شوند تا یک ایستگاه کاری ارگونومیک و کاربردی ایجاد کنند.

صندلی های اداری از نوع ارگونومیک هستند ، دارای بالشتک هایی هستند که گردش هوا را تقویت می کنند ، صندلی هایی با ارتفاع قابل تنظیم ، پشتی و پشتی برای جلوگیری از مشکلات ، درد و درد.

 

ما همچنین به رئوس مطالب مراکز تلفنی فضا می دهیم

در خارج از ایستگاه کاری خود ، یک اپراتور مرکز تماس باید بتواند از فضاهای استراحت مانند یک اتاق غذاخوری راحت ، یک محیط آرامش بخش یا یک مرکز تناسب اندام ، مکانهایی که امکان برقراری ارتباط شخص اول شخص و آرامش جسمی را فراهم می کند و از نظر ذهنی لذت ببرد. گزینه های سالمی که بهزیستی شخصی را ترغیب می کنند.

آیا فضا کم است؟ همچنین می توان اتاق انتظار را گسترش داد تا به یک منطقه استراحت برای اپراتورها تبدیل شود و آن را به توزیع کنندگان با مواد غذایی سرد و گرم ، میزها و صندلی های راحت سازمان یافته به صورت گریز از مرکز تجهیز کند.

 

پارتیشن اداری آکوستیم : میزان صدا را کم کنید

کاهش ، یا بهتر است بگوییم لغو سر و صدا ، یک مشکل معمول در فضاهای اختصاص داده شده به مراکز تماس ، مطمئناً می تواند کار را آسان کند و سطح استرس را کاهش دهد. به همین دلیل است که اکثر کشورها قوانین سختگیرانه ای را وضع کرده اند که از کارمندان در برابر آسیب های ناشی از سر و صدای زیاد یا مداوم محافظت می کند ، اما شرکت های دارای مراکز تماس از بدترین متخلفان هستند.

مطالعات نشان داده است که اپراتورهای مرکز تماس خطر "شوک صوتی" را دارند ، مشکلی که می تواند منجر به حالت تهوع و سردرد شود: بنابراین صفر رساندن سطح اختلالات شنوایی از اهمیت اولیه برخوردار می شود.

 

برای غلبه بر این مشکل لازم است که به راه حل های مناسب مانند استفاده از پانل های صوتی کاهش دهنده صدا بپردازید. ما در مورد صفحه هایی صحبت می کنیم که می توانند روی دیوارها ، سقف قرار بگیرند ، روی زمین قرار بگیرند یا به عنوان پارتیشن بین ایستگاه های جداگانه استفاده شوند ، که هدف آنها لغو اختلالات پس زمینه است.