سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارتیشن مدولار برای دفاتر سفارشی

 

پارتیشن مدولار برای دفاتر سفارشی

صفحه اصلی »پارتیشن های مدولار برای دفاتر سفارشی 

پارتیشن های مدولار پارتیشن سازگار را مشخص می کند که محدود کردن فضای کار در یک منطقه مشخص مانند اتاق جلسات ، دفتر ، سالن پذیرایی یا فضای باز را ممکن می کند. پارتیشن های متحرک به شما امکان می دهند فضای دفاتر خود را متناسب با نیازها و محدودیت های خود شخصی سازی و تنظیم کنید. پارتیشن مدولار به راحتی قابل جابجایی است و می توان آن را در یک مکان دیگر به جای هم قرار داد.

نصب پارتیشن مدولار

شرکتی است که به لطف خدمات کلید در اختیار شما برای چیدمان کامل دفاتر خود است. از تمام کارهای نهایی پروژه چیدمان شما مانند برق ، کف ، نقاشی ، لوله کشی ، سقف های کاذب و البته پارتیشن های اداری ، ثابت ، متحرک یا متحرک مراقبت می کند.

شرکت اتصالات اداری ما نیازهای مشتریان را جمع آوری می کند و بسته به پروژه ، ذینفعان مناسب را انتخاب می کند ، بر سایت نظارت می کند و نقشه های دفاتر آینده شما را تهیه می کند.

دکو رنوف به لطف تیمی که در این بخش شناخته شده است ، برنامه های ارگونومیک ، فکر شده و عملکردی را انجام می دهد.

آیا می خواهید چیدمان دفاتر خود را دوباره تعریف یا سازماندهی مجدد کنید؟ نصب پارتیشن قابل جابجایی به منظور تعیین محدوده محل کار در فضا ضروری است. هنگام بازسازی یا ایجاد فضای کاری ، نصب پارتیشن سریع و آسان است.

مزایای پارتیشن اداری مدولار:

- بسیاری از منابع (مواد ، رنگ ، طرح) از پارتیشن های مدولار

- پارتیشن کاربردی و متحرک

- سازگاری ، طراحی و کیفیت اطمینان

- نصب سریع و آسان

- تولیدکنندگان با کیفیت و ارائه دهندگان خدمات که به کار مشترک عادت دارند

پارتیشن اداری متحرک

استفاده از پارتیشن های مدولار در تحقق لوازم اداری حرفه ای و سفارشی ضروری است. پارتیشن های قابل جابجایی امکان تعریف اندازه میزها تا نزدیکترین سانتی متر ، ارگونومی ، رنگ و نوع پایان آنها را فراهم می کند. امروز شما خواهان پارتیشن های محکم و رنگ خنثی هستید ، خواه بحث بودجه باشد یا انتخاب.

فردا خواسته های شما متفاوت و بودجه شما بزرگتر خواهد بود ، بنابراین ما به راحتی آنها را با پارتیشن های شیشه ای با پوشش مشترک یا لبه به لبه جایگزین خواهیم کرد. مد در حال تغییر است ، شما نیز تغییر می کنید.

انواع پارتیشن های مدولار

پارتیشن های مدولار امکان بهینه سازی و شخصی سازی فضاهای کاری را فراهم می کنند. اینها می توانند آکوستیک ، آکوستیک تقویت شده ، آکوستیک شیشه ای تمام قد (42dB) ، شیشه تک جداره یا دو جداره ، ارتفاع کامل یا نه ، لبه به لبه یا با پوشش های مشترک ، با یا بدون شیشه های رنگی (ما همچنین گاهی اوقات برچسب پنجره را می نویسیم) ، با یا بدون پرده نوع ونیزی در ملاقه های افقی به عرض 25 میلی متر ، جامد یا میکرو سوراخ شده ، در نئوپان ملامینه ، در تخته گچ استاندارد ، در تخته گچ M0 (نسوز) ، همه با انتخاب گسترده ای از رنگ ها.

 

انواع مختلف پارتیشن های مدولار موجود را کشف کنید:

 

·         پارتیشن شیشه ای (شفاف یا شفاف)

·         پارتیشن چوب

·         پارتیشن تمام قد

·         عایق صدا (صوتی)

بنابراین ، ما طیف گسترده ای از پارتیشن های طراح ، با کیفیت خوب ، با دوام طولانی و عملکردی را ارائه می دهیم. پارتیشن های قابل جابجایی اداری توسط ارائه دهندگان خدمات ما با دقت تولید می شوند. یک پارتیشن بندی موفق و بهینه ، شرایط کار مطلوب کارمندان و افزایش کارایی را تضمین می کند.

قیمت پارتیشن های مدولار با توجه به نیاز شما و پروژه چیدمان دفتر شما و همچنین انتخاب مواد برای پارتیشن های آنها (شیشه ، چوب ، آلومینیوم ، سطح عایق صدا و ...) متفاوت است.

ترتیب پارتیشن متحرک ثابت

یک فضای کاری بسته و نیمه بسته

به نظر می رسد سازماندهی فضای کاری به اصطلاح "فضای باز" به ویژه به دلیل سر و صدا و عدم تمرکز کارمندان ، بیشتر جنجالی باشد. در نتیجه ، به لطف پارتیشن های اداری ، برای شرکت ها تنظیم مجدد فضای کاری خود در مناطق بسته و نیمه بسته ضروری می شود. ارگونومی فضای کار از طریق بهینه سازی و مدیریت فضا حفظ می شود.

برای آن ، در اینجا مزایای یک پارتیشن اداری جامع وجود دارد:

- محرمانه بودن فضای کار

- تفکیک فضاهای کاری (مثالها: اتاق جلسات ، دفاتر)

- انتخاب گسترده ای از مواد: شیشه ، پانل های دارای پوشش PVC یا کاغذ با انتخاب گسترده ای از رنگ ، چوب ، فلز لاک و غیره

نصب پارتیشن شیشه ای

آیا می خواهید مطب را با پارتیشن شیشه ای مدولار متناسب کنید؟ پارتیشن اداری شیشه ای یا لعاب دار هنگام طراحی فضای کاری دارای مزایای زیادی است. در واقع ، پارتیشن شیشه ای اجازه می دهد تا:

- انتشار نور

- ارتباط بین کارمندان را تسهیل می کند

- بزرگ شدن بصری فضا از طریق شفافیت

- ارائه مدرن و زیبا

-تنظیم مانع صوتی

آیا به دنبال پارتیشن صوتی برای دفاتر خود هستید؟ برای انجام این کار ، پارتیشن های اداری ضد صدا را برای اتاق های جلسات ، فضاهای همکار ، فضاهای کاری که به آکوستیک ، عایق صدا یا محرمانه بودن در سطح بالایی نیاز دارند ، ارائه می دهد.