سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارتیشن شیشه ای ضد صدا

 

 : پارتیشن شیشه ای ضد صدا

اگر قرار است دفتر جدید خود را در فضای آزاد نصب کنید ، پارتیشن های شیشه ای بهترین راه حل است.

ما شروع کردیم ... چیست

این یک سیستم از تقسیمات داخلی با دو شیشه است که به عنوان تکامل صفحه ظهور کرد ، و از آن مضامین سبک و کاربردی را می گیرد.

به لطف طیف گسترده ای از انواع دیوارها ، اتصالات گوشه ای و درها ، انعطاف پذیری استفاده بدون تغییر باقی مانده است.

با خط اساسی خود در همه محیط ها ظریف و م effectiveثر است: اتاق های جلسات ، اتاق های کنفرانس ، اتاق های آموزش ، مناطق مدیریتی و هر محیطی که عملکرد صوتی بالا و زیبایی زیبایی لازم باشد.

1. نیازی به انجام کار نیست

یک گزینه سریع و تمیز برای توزیع اتاق است. یک مطالعه جامع بر روی یک طرح انجام می شود به طوری که تمام قطعات بدون نیاز به انجام هر نوع کار در میلی متر قرار می گیرند.

 

2. گزینه بزرگنمایی یا کوچک نمایی

مزیت دیگر این است که در هر زمان با می توانید دفاتر بیشتری را گسترش دهید یا مثلاً یک اتاق را کم کنید. پارتیشن شیشه ای به شما امکان می دهد فضاهای اداری خود را در صورت نیاز و با بیشترین انعطاف پذیری بازسازی کنید و از فضا بیشترین استفاده را ببرید.

 

 

3. به شما امکان می دهد عناصر دیگر را ادغام کنید

پارتیشن شیشه ای از امکانات بی نهایت برخوردار است. این امکان را برای شما فراهم می کند تا مبلمان کانتینر ، قفسه ها ، پرده ها را ... به طریقی و به گونه ای که بتوانید فضاهای مختلف را بسازید.

 

4. زیبایی شناسی را تمیز کنید

ورود به دفتری با فضاهایی که توسط پارتیشن های شیشه ای تعریف شده اند ، هماهنگی و تمیزی فضای کار را ایجاد می کند و فضای کار آرام تری را ایجاد می کند.

 

 

5. عایق صدا

عایق صدا در برخی از فضاهای کاری در یک مطب رایج است. برای این منظور پارتیشن شیشه ای دوتایی وجود دارد ، ایده آل برای اتاق های جلسات ، اتاق های کنفرانس ، اتاق های آموزش یا دفاتر مدیریت.

 

6. امکان شخصی سازی صفحه

پارتیشن شیشه ای به شما امکان می دهد اتاق را شخصی سازی کنید و به عنوان مثال وینیل های دارای صفحه نمایش ابریشم یا اسید اچ را با آرم شرکت خود قرار دهید. برای صمیمیت بیشتر می توانید پیام ها و پرده های شرکتی یا انگیزشی قرار دهید.

 

7. بهینه سازی نور

بار کار بین چهار دیوار از بین می رود. پارتیشن های شیشه ای امکان توزیع بیشتر نور و ایجاد محیطی دلپذیر ، تمیز و باز را دارند. مفهوم «فضای باز» به دلیل مزایای گسترده آن روز به روز در فضاهای کاری تحمیل می شود:

 

·         افزایش رفاه

·         افزایش بهره وری

·         صرفه جویی در هزینه های انرژی

·         مراقبت از محیط زیست

مزایای پارتیشن شیشه ای در دفتر کار

دکوراسیون دفتر در رابطه با تمرکز حرفه ای مسئله مهمی است. یکی از وسایلی که می توان در این زمینه از پیشرفت حرفه ای استفاده کرد صفحه شیشه ای است. مزایای صفحه نمایش چیست؟

 

عبور نور

نورپردازی عنصری است که نه تنها بر طراحی داخلی تأثیر می گذارد بلکه باعث بهبود تجربه کاری می شود زیرا این تنظیم زمینه مطلوبی را برای کارهایی مانند خواندن ایجاد می کند. شیشه ماده ای است که اجازه عبور این نور را می دهد.

 

فرافکنی فضا

در مواجهه با محدودیت های بصری که ماده ای با ویژگی های دیگر می تواند ایجاد کند ، یک پارتیشن شیشه ای احساس جادار بودن مکان دیافان را افزایش می دهد ، زیرا اجازه می دهد آنچه در طرف دیگر است را ایجاد کنید و تصویری از تداوم را در تمام فضاهای محل ایجاد می کند. کار. مثلاً در دفاتر. این اقدامی است که عایق صوتی را در مناطقی که به دنبال این هدف هستند ، افزایش می دهد.

عملکرد عملی

صفحه ای از این ویژگی ها دارای ارزش زیبایی شناختی است که به این اتاق ظرافت می بخشد. اما علاوه بر این م طراحی ، کاربرد این پیشنهاد دید عملی دارد. در حالی که انواع دیگر تغییرات در دفتر کار فرآیند کاربرد پیچیده تری دارند ، اما برعکس ، این فرمولی است که می تواند به روشی ساده به طراحی داخلی منتقل شود.

 

این فرمولی است که می تواند با استفاده از انعطاف پذیر ، در برنامه عملیاتی طراحی داخلی ، کلید واکنشی را پیدا کند که متناسب با نیازهای مکان باشد. با استفاده از این نوع پارتیشن در دفتر می توان مناطق متفاوتی ایجاد کرد. این یک پیشنهاد دکوراسیون معاصر است که با افزایش قدرت سازمانی آن از سادگی بهترین نسخه ، فضایی را دگرگون می کند.