سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارتیشن های دفتر: هر آنچه باید بدانید

 

قفسه های دفتر: هر آنچه باید بدانید

پارتیشن های اداری عناصری هستند که به شما امکان می دهند بدون نیاز به بلند کردن دیوارها ، در فضاهای باز یا دیافان تقسیم بندی کنید. عملکرد اصلی این صفحات تقسیم کننده دستیابی به برخی از شرایط حفظ حریم خصوصی در فضاهای باز است. این نیازها می تواند متغیر باشد. از جدایی کامل بخشی از دفتر برای برگزاری جلسات ، تا استفاده از صفحات نمایشگر برای اینکه کارگران فضای خود را داشته باشند و همچنین از حواس پرتی پرهیز کنند.

انواع پارتیشن اداری 

پارتیشن های شفاف: شیشه یا شیشه. اینها شاید محبوب ترین و شناخته شده ترین ها باشند ، زیرا یافتن آنها در تجهیزات دفتری و اداری به منظور گسترش فضای بیشتر و شفافیت به طور فزاینده ای معمول است. وقتی نوبت به شخصی سازی می رسد ، وینیل های چاپ شده شفاف یا وینیل های بریده شده گزینه های زیادی ایجاد می کنند.

 

 

 

 

پارتیشن های مخلوط: آن دسته از پارتیشن های اداری هستند که عناصر شفاف ، یعنی شیشه را با سایر مواردی که مانند چوب نیستند ، ترکیب می کنند. غالباً مربوط به پنجره های نیم قد است. آنها پایان بیشتری دارند زیرا چوب را می توان در تمام رنگها و رنگهای مورد نظر خود انتخاب کرد.

 

 

 

پارتیشن های کور: آن دسته از پارتیشن ها یا پارتیشن های دفتر هستند که کاملاً محتوا را از دید شما پنهان می کنند ، عملکرد آنها به عنوان پارتیشن یا دیوار مشخص می شود. از آنها برای جداسازی فضا و خصوصی نگه داشتن آنها استفاده می شود. آنها معمولاً با تخته های ملامین ساخته می شوند ، اگرچه در سایر مواد نیز یافت می شوند. آنها امکان انتخاب هر نوع رنگ و پایان را دارند و همچنین می توانند آنها را با وینیل های برش خورده یا چاپی شخصی سازی کنند.

 

 

صفحه های اداری: از آنها در فضای کاری که می خواهند کاملاً باز بمانند استفاده می شود. با آنها حریم خصوصی لازم برای کارگر با سبک ترین و انعطاف پذیرترین ساختار حاصل می شود. بسته به مواد ، می توان به مزایایی مانند جذب صدا دست یافت.

مزایای صفحه نمایش دفتر

کاهش هزینه. نصب آنها سریعتر از گزینه اصلی ، ایجاد پارتیشن است. این امکان را برای شما فراهم می کند تا هزینه های کمتری را برای کارمندان خود متحمل شوید. مواد مورد استفاده کمتر ، ارزان تر بوده و امکان دستیابی به مزایای یکسان یا بهتر را دارند.

 

اینها ساختارهای مدولار هستند که می توانند جدا شوند و به مکان دیگری بروند. هزینه های مربوط به سازگاری با مکان جدید شما همیشه بسیار کمتر از سایر گزینه ها و حتی صفر است. بعلاوه ، در صورت تغییر نیاز ، اصلاح توزیع نیز امکان پذیر است. به عنوان مثال ، استفاده از صفحه نمایش برای یک دفتر بزرگتر پس از ادغام دو فضا.

 

استفاده بیشتر از نور طبیعی ، به شرطی که یک پارتیشن شفاف یا مختلط باشد.

 

 

 

احساس گشودگی نسبت به مشتری. برداشت مشتری از یک مکان باز و شفاف است ، و نه از مکانی که چیزهای پنهان وجود دارد. نمونه بارزی از تعهد به این احساس را می توان در دفاتر بانکی یافت ، جایی که حتی دفتر کارگردان نیز کاملاً در پشت شیشه دیده می شود.

 

طیف گسترده ای از طرح ها. در مورد پارتیشن های کور یا مخلوط که از تخته های ملامین استفاده می شود ، امکانات طراحی به اندازه طرح های تخته است و تعداد زیادی نیز وجود دارد. برای پارتیشن های شیشه ای ، استفاده از وینیل ها نیز گزینه های زیادی را فراهم می کند.

با پارتیشن های شیشه ای فضای کار را دوباره طراحی کنید.

از پارتیشن های اداری اغلب برای ایجاد و تقسیم فضاهای اداری مانند دفاتر ، اتاق های اجتماعات ، اتاق های استراحت و ... استفاده می شود و گزینه ای ایده آل برای تنظیم فضا با نیازهای فعلی با درجه زیبایی بالا برای ایجاد راحتی لازم در دفتر است.

 

پارتیشن های اداری شیشه ای به لطف نصب ساده و عایق صوتی ، احساس شفافیت و فضای باز ، همراه با تصویری مدرن و مدرن از فضای کار ، یک گزینه راحت و همه کاره برای طراحی مجدد فضای اداری است در حالی که از انعطاف پذیری و خلوص زیادی برخوردار است.

 

پارتیشن های اداری شیشه ای نیز تمام مزایای نور طبیعی را ارائه می دهند: بهبود دید ، خلق و خوی بهتر ، سردرد کمتر ... و شفاف سازی شرکت ، ارائه تصویری از اعتماد و صداقت.

 

نصب پارتیشن شیشه ای و پروفیل های آلومینیوم آنودایز سیاه.